stressad och trött

Ibland känner man att man inte orkar någonting. Man orkar inte sminka sig eller göra sig ordning alls, och man drar på sig mjukiskläder och rent utav skiter i hur man ser ut. Man orkar heller inte göra något speciellt eller lägga sig i samtal och vara social, utan man orkar bara klara sig igenom dagen typ :S just så känner jag mej idag!

Är helt slut och skulle bara vilja gå och lägga mej. Torsdagar är de värsta dagarna på veckan och jag klarar av dom på grund av att det är fredag dagen efter tror jag. Idrotten på morgonen gör mej ju inte piggare heller.. Ska äta något snart och försöka vila mej lite så att jag orkar träna ikväll och så att jag orkar ta mej iväg till branäs. Tröttheten beror nog mycket på att jag är så stressad. Blev riktigt stressad när vi skulle filma förut och jag är fortfarande stressad och orolig över att vi inte ska hinna! Men det kommer vi ju göra.. Typiskt att man ska vara så stressad även om man har varit på en föreläsning om stress och jag vet att oro är onödigt. Man behöver ju inte slösa energi på att oroa sig när man inte kan påverka det man är orolig för ändå..

När jag är i branäs ska jag verkligen koppla bort all stress och ha det kul med familjen. Sedan hoppas jag att jag har fått ny energi och att jag är mindre stressad och börja om med nya tag.. Fan, jag som brukar vara så positiv! Nej nu ska det bli ändring på det här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0