tjejkväll

hejsan! nu har jag nyss kommit hem från ikea och jag köpte faktiskt ganska mycket till mitt rum och mamma köpte en massa andra saker också. Allt som allt kostade det 4500 :- mycket billigt om man tänker på hur mycket vi köpte! ska väl försöka montera ihop lite senare ikväll.

Igår var jag ju iaf på tjejkväll och jag kom till emma runt åtta, lagomt till melodifestivalen. Så vi tittade på det och käkade godis och några drack lite, men jag var nykter! det var mysigt och så men jag , josse och sara drog lite tidigare eftersom sara skulle upp tidigt och jag skulle till jocke :P men det var kul så länge det varade, och dom andra brudarna tror jag hade riktigt roligt ! får ta en annan gång snart igen då alla är på och har kul ;) bjuder på lite bilder som jag hann ta igår nu ..















visst lyckas jag alltid bli fulast på kort !? ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0