ögoninflammation?

hejsan! idag var det första skoldagen för de flesta, men inte för mej.. efter en ganska sömnlös natt så vaknade jag med svullna ögon! trodde att jag hade fått ögoninflammation så stannade hemma. Såg ju ut att ha blivit misshandlad eller något .. kan säga er att det var ganska så skönt att stanna hemma eftersom jag inte var på så bra humör.. Sitter just nu och tröstäter marabou choklad och cola, gjorde mej lite gladare iaf .. får se vad som händer idag, inget speciellt skulle jag tro. Det är ju tisdag och det innebär träning, får väl vänta på den och sedan ladda upp inför imorn ..

när man sitter hemma utan att ha något att göra så finns det inte så mycket att skriva om tyvärr.. och inte när man är depp heller. så ni får ursäkta mej .. jag ska rycka upp mej nu!

så här såg mitt öga ut imorse! ni kanske förstår varför jag stannade hemma ? :)


 

inte så vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0