dansen tar slut och elin fortsätter dansa

Dansuppvisningen gick sådär.. Jag stod ju längst fram i mitten och när vi skulle stå still så fortsätter jag och dansar, kommer på det ganska snabbt men ändå. Försökte att inte skratta men det gick ju såklart inte så resten av dansen blev lite halvbra, haha. Jaja, nu vet jag vad jag inte ska göra på söndag iaf!

Direkt efter dansen åkte jag och anna och tittade på slutet av Jockes match, de förlorade tyvärr med 2-1, inte för att jag såg så mycket av matchen men. Köpte mig även en godispåse efter matchen. Är det fredag så är det! Fredagkväll utan godis, det går bara inte.. Får se om Jocke kommer till mig sen, han kanske skulle upp tidigt imorn för han skulle på något rally i arvika :S (jag är mycket insatt i sånt, inte)

Men annars så hoppas jag att ni får en fin fredagskväll ! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Henka

stryk mot innerstaden, dom är ju sämre än borgvik :D

2009-05-15 @ 22:13:54
URL: http://carlsbergsoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0