fem timmar i duschen?

Hej! Nu har jag nyss kommit ut ur duschen som jag gick in i för fem timmar sen! Nej då, men nästan så är det.. Lovar er att jag iaf stod i duschen i en och en halv timme men det var pga att jag hade i blonderingsschampo som skulle sitta en halvtimme och då tyckte jag det blev gult så hade i syrrans silverschampo, sen kändes håret torrt så då tog jag inpackning, sen kom jag på att jag ville lägga en ansiktsmask, så gjorde det också. Och inget av detta gjorde jag samtidigt dum som jag är så det tog jättelång tid! haha.. Men det där med blonderingsschampo var något nytt för mig, mamma hade ju köpt fel till sig själv så testade.. Vet inte om det gjorde någon större skillnad, men lite iaf..

Imorgon är det en ny vecka igen och denna veckan är sista veckan för att lämna in arbeten! Fattar ni vad fort det går? Bara tre veckor kvar i skolan typ, det är ju ingenting! Imorgon så ska jag ju till tandläkaren innan skolan också, får se hur det blir för mig om jag får tandställning eller inte :S Hoppas jag får, för jag stör mig på tanden som är sne.. Just det så är det. Jag vill ha tandställning för en enda tand! Men det är ju framtanden också..

Nej nu ska jag faktiskt göra mig i ordning för att sova, vi hörs mer imorgon! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0