fredagskväll

Det är fredag kväll och jag sitter helt ensam hemma.. Denna kvällen har jag tittat på fotboll i grums och sen har jag duschat, rakat benen och lagt en ansiktsmask vilket var mycket skönt! Så nu är jag ren och fräsch. Funderar bara på vad jag ska göra resten av kvällen. Är inte så trött så vill inte gå och lägga mig. Borde egentligen städa mitt rum men jag orkar inte, röjer nog bara bort kläderna från sängen så att jag kan sova där inatt.. Tar nog med mig chipspåsen och sätter mig i soffan och tittar på någon värdelös film på tv:n .. Sen blir det nog en ganska tidig kväll ändå för jag ska upp och träna imorgon också.. Ha en fortsatt bra fredagskväll, puss&kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0