hinderbana och frisbeegolf

Hej! Nu är jag äntligen hemma, tidigare än vad jag hade trott faktiskt.. Hann ju lugnt äta mat innan träningen som är om en timme. Idag efter skolan så åkte vi ju till hammarö, som jag berättade igår. När vi kom dit gick vi och tittade på den så kallade hinderbanan som såg jättetråkig ut! Sedan blev vi indelade två och två och sedan skulle vi springa hinderbanan, men inte snabbast utan på så lika tid som möjligt.. Jag hamnade ihop med sara och vi var ju så osmarta att inte räkna, utan körde bara på känsla! Haha, sen spelade vi frisbeegolf och efter det fikade vi. En jättemysig dag med klassen faktiskt.

Nu ska jag vila en halvtimme sen ska jag byta om och äntligen träna! Var längesen nu känns det som, nej men i alla fall en vecka sen om man inte räknar med matchen.. Usch, inte kul!

Vi hörs mer senare! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0