inflyttningsfest/middag

Hej! Nu är det kväll och snart kommer det folk hit. Ikväll ska vi nämligen ha inflyttningsfest och ska bjuda de som hjälpte oss att flytta på mat och sånt. Sedan blir det säkert eurovision song contest också, om tv:n funkar vill säga! Vi har nämligen världens otur med tekniken i vår familj så nu har tv:n gått sönder. Det går inte sätta på den :S Men en ny tv skadar inte då den vi har nu inte är den nyaste, hehe..

Det blev ju ingen frisyr förut heller för GHD-tången funkade inte i det håret som dockan hade på något konstigt vänster så det bara fastnade. Kanske för att det inte är 100 % äkta hår.. Arg blev jag då! Solen kom ju tillbaka en stund också så fortsatte att sola istället ..

Så här ser jag ut ikväll :





min söta tunika från vila! ;)

Hoppas ni har en trevlig kväll! Det ska jag ha. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0