klar med skolarbetet

Hej! Nu har jag precis skickat in filmanalysen och förut gjorde jag klart gesälluppgiften. Fattar ni vad skönt det känns? Undrar bara vad hon tycker om uppgifterna. Hoppas dom blev bra för då har jag ett MVG i svenska A ! Har ju inte Siws mailadress så att jag kan skicka gesälluppgiften, men får fråga henne imorn :)

Imorgon är det ju fredag och det blir fullt upp hela dagen. Skoldagen består av ett matteprov, sen ska jag gå på stan för att hitta något jag kan ha på mig på kvällen. Jossa kommer ju in till stan också. Sen ska vi åka hem och spela match klockan sju. Hemma på vallen mot råtorp om någon ska kolla? Och det tycker jag ni ska. Sen efter matchen ska vi skynda oss hem till mig och göra oss iordning och sen förfesta.. Sen bär det av på fest! Får hoppas att det blir lyckat, och det tror jag! Är sugen i alla fall !!

Nu ska jag träna lite inför matteprovet imorn, vi hörs nog på lördag eftersom jag har fullt upp imorn skulle jag tro..
Ha en bra kväll och morgondag! Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0