kul med utgång brudar!

Hej! Nu har jag äntligen ork att blogg lite igen. Gårdagen var mycket roligt måste jag säga! Var ju dags för utgång med några ur klassen och vi började hos Julia, sedan åkte vi vidare till råtorp till Gunnar. Huset hade världens finaste läge, vid vattnet och grejer. Väl hos Gunnar hände det saker! Haha, och kul var det.. Blev mycket härj och lite hat, haha ;) Så underbart att gå ut med er brudar och det måste göras om snart igen! Hade skitkul! Hoppas ni också hade det.. Kvällen tog slut runt halv två då vi tog bussen in till stan och jag och Desse sov hos Julia. Sov inte mycket men, haha.. Vaknade runt sju och Julia och Desse med typ ochh ingen orkade somna om så jag har varit vaken länge! Det känns också kan jag lova, är astrött och ska nog snart gå och lägga mig.

Försöker också få tag i lite bilder från igår men det går inge bra. Det blixtrade till lite här och där igår så någon hemsk bild lär jag få se iaf! Men det bjuder jag på..

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Julia

älskar er!

2009-05-23 @ 22:02:23
Postat av: Anonym

Gud det här måste göras om, hade skit roligt med er brudar;D<3<3

2009-05-24 @ 22:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0