lekdag

Hej! Nu har jag precis fått mat i magen och idag blev det ris och mammas fläskfilégryta som har blivit min favoriträtt! Gud vad gott det är.. Idag har vi ju haft "lekdag" och jag hamnade själv från min klass i min grupp men det gick bra ändå eftersom man hade så schyssta lagkamrater, haha. Första uppgiften vi fick var att elda några pinnar och få vattnet i en plåtburk att börja koka, men det gick åt helvete för oss så vi fick ge upp! Sen var det två andra uppgifter och ena var att göra en tavla i gräset typ och så fick man en text som tavlan skulle föreställa. Vi fick ordet Livsgåta (tror jag:S) och då gjorde vi ett fint peacemärke med vitsippor! Haha, och våran förklaring var bäst! Sen skulle man göra en frisyr på en docka med naturmaterial och vi tjejer fick bara hämta material medan killarna skulle göra frisyren och sätta i alla nålar och så.. Stackare, de kunde knappt fästa hårnålarna! Efter lunchen blev det hattleken och det var drygt.. Kan ju säga att vårat lag inte kom på prispallen och det skulle inte förvåna mej om vi kom sist, haha..

Efter skolan så tog jag mig en runda på stan också och kikade runt lite. Köpte dock inget men hittade en söt jeansjacka på vila som jag vill ha ! Synd bara att den inte fanns i min storlek :( Köpte heller ingen kamera idag utan det köper jag på fredag.

Resten av dagen nu kommer spenderas på strandvallen. Ska ju på skadekursen som är anordnad och den är tre timmar ! Så då kommer hela min lediga eftermiddag försvinna :(

Jaja, orkar inte skriva så mycket mer nu.. Får se om jag hinner med en inlägg när jag kommer hem istället.
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: emma s

den jeansjackan har jag, jätte söt :D

2009-05-07 @ 12:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0