måndag

Hej! Ännu en ny vecka påbörjad och tiden bara rinner iväg.. Känns som att det är måndag hela tiden för måndagar är alltid så sega och så känns det som att jag dansar flera gånger i veckan, men det är ju bara på måndagar,haha. Idag hade vi prov i skolan.. Vi fick en varsin bild och så skulle vi göra en exakt likadan sminkning på varandra.. Jag blev ganska nöjd till en början för jag använde typ bara skuggorna från face som är jättesvåra att sudda men jag fixade det ganska bra, men sen var ju tydligen inte formen så bra så då kändes det inte lika bra längre .. Efter provet så rengjorde vi ansiktet på djupet med peeling och masker, jätteskönt! Och efter skolan så gick jag och köpte mej en ny peeling och två masker. För man vill ju vara fräsch i hyn..

Ska börja med att skriva en myt nu i svenskan och sedan klockan sju ska jag åka till stan och dansa.. Skönt att det snart är slut för denna terminen bli min sista.. Jag orkar inte pendla fram och tillbaka bara för att dansa en timme, nej dansa kan man göra på fester ;) haha

Nej nu ska jag vara seriös med mitt pluggande! Ha det så bra, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0