skadekurs

Hej nu har jag kommit hem efter en tre timmars lång skadekurs! Den var lärorik men dryg.. Lärde mig mycket om hur man förebygger skador, vad man ska göra om man blir skadad och hur man rehabliterar och tejpar och sånt. Lyssnade mest när han pratade om fotlederna eftersom det är där jag oftast blir skadad. Lyssnade nog mest på det för att det var i början av föreläsningen och efter en halvtimme hamnade jag i mina egna tankar, haha. Jag kan seriöst inte sitta och lyssna på någon så länge för det börjar krypa i benen på mig och så börjar jag tänka på allt annat. Tur att vi fick en rast med fika och en paus då vi tejpade och lindade varandras fötter..

Ska åka till Jocke ikväll och sova där. Sen imorgon så blir det skola som vanligt och sen match på kvällen. Andra seriematchen och den är hemma på strandvallen mot Kronan.. Blir en tuff match och jag ska ladda hela dagen! Hatar att ha match på en vardag efter skolan bara. Man är så seg efter en hel skoldag.. Men om jag har tur så kan jag kanske fjäska lite för Susanne på svenskan och får gå lite tidigare :P



vi hörs imorgon ! puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0