skön fredag

Hej! Nu har jag precis dammtorkat och dammsugit mitt rum så nu är det skinande rent! Får hoppas att jag lyckas hålla det så här fint några dagar i alla fall. Idag i skolan så var vi först på en föreläsning om våld, var väl lite intressant ändå men inte så jättekul. Sedan hade vi matte och efter det slutade vi. Sköna fredagar som vanligt.. Underbart väder är det idag också så ska ta på mig bikinin nu och lägga mig ute och steka lite och bättra på solbrännan. Måste nog träna lite inför dansuppvisningen ikväll också eftersom jag inte kan det helt hundra och jag står längst fram på scen !! :O



Hade inte så mycket mer att säga nu, vi hörs senare istället. Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0