skoproblem

Jag har ett stort problem! Jag vet inte vad jag ska ha för skor ikväll. Jag vet vilka jag vill ha men de är för stora.. Jag gjorde ett misstag när jag var i norge och köpte ett par 37:or . Visst de passade i butiken men det var nog för att jag hade gått i ett par varma skor hela dagen så att fötterna var varma och lite uppsvällda då kanske? Sen en dag när jag skulle använda dom så trampar jag ur dom hela tiden och de är någon millimeter för stora! Jag har testat med typ tjockare strumpbyxor i men de är så halkiga på hälen så att jag glider ur.. Men det värsta är att jag provade ett par 36:or i affären men de fick jag inte på foten ! Jag blir så arg, för de är så snygga! åååååååååh...

Jaja, jag ska lösa detta på något sätt ska ni se! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg i ett par sulor :D / s

2009-05-09 @ 17:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0