sol, sol, sol

Hej! Idag har det varit en heldag i solen. Underbart väder har det varit, riktigt sommarväder! Solade lite imorse och som vanligt får jag soleksem på bröstet/halsen, inget att göra åt eftersom jag alltid får det :S tråkigt men sant.. Har ju även fått lite färg, vilket är skönt! Resten av dagen har jag tittat på fotboll. Tittade först på brorsan, sen jocke och sen vårt b-lag. Jag och Jossa åkte även till godispalatsen efter matcherna för att söka jobb xD Var glada ni som har jobb för vi fick inget! Haha, han vi frågade kunde inte svenska så var tvungen att prata engelska och sen fick jag ringa till hans chef och grejer men dom hade redan antällt en .. Imorgon ska jag ringa och tjata till mig ett kommunjobb!

Och Hallberg här kommer påminnelsen till imorn! Vi börjar elva!!!

Haha, skönt med sovmorgon. Men någon som vet om vi skulle vara i aulan på sex och samlevnadsgrej eller om vi började kvart över som Jenny sa ? :S



och imorgon får man träffa Lina igen efter hennes utlandsresa! ;D


Hoppas ni haft en bra dag! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0