söndag

Hej där! Nu är det söndag, igen känns det som eftersom gårdagen också kändes som en söndag. Idag har jag inte gjort ett skit ska jag säga er, sov ju till halv ett också. Kanske på grund av att jag blev väckt flera gånger under natten och att Jocke kom halv fyra :O Har faktiskt inte klätt mig än ens.. Men det är skönt det med. Ska ta tag i skolarbetet nu, och nu måste jag det. Vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska göra det och börjat men aldrig blivit klar :( Nej, nu ska jag göra det! Funderar på att kanske gå ut och springa sen, missade ju trots allt träningen igår.. Hade ju helt totalt glömt bort träningen, men kunde ju ändå inte gå på den eftersom jag va i stan..

Nej nu ska jag göra lite nytta, vi hörs senare. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0