091101

Hallå, nu är jag äntligen hemma! Mådde så förbannat dåligt imorse när vi skulle åka till mormor och det blev inte bättre av att vi skulle äta mat klockan tolv! Så det blev rättare sagt ett glas cola för 75 spänn istället och sen orkade jag faktiskt peta i mig lite tårta hemma hos mormor. Mycket bra jobbat!

Har varit på handboll nu också och även hämtat alla grejer hos Josse. Fick lite panik imorse när jag vaknade och märkte att jag inte hade väskan med mig hem.. Och i min väska låg min proppfulla sminkväska med alla penslar och smink och det hade inte varit kul att tappa bort den! Är ju värt flera tusen det där ju..

Ska försöka be någon skicka lite bilder nu, så ni får se vad snygga vi va igår! ;D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0