091102

Nu har skolan börjat igen efter lovet och det var inte det minsta kul att gå upp imorse! Det gick knappt att gå upp ur sängen konstigt nog. Men kul att träffa brudarna igen, eller ja de som va där i alla fall! Fick reda på psykologiprovet också och duktig som jag är fick jag MVG! Jättenöjd!

Skolan har annars varit väldigt dryg men Eva muntrade i alla fall upp oss under naturkunskapen då hon praktiskt taget smakade på saltsyra! Herregud vilken galen men väldigt rolig person!

Har varit hemma en timme ungefär nu och har fått i mig lite mat och har bytt om till träningskläder. Jag ska ju iväg på tjejkvällen som de har ordnat i grums badhus. Och då ska vi få testa på alla olika träningspass, bada bubbelpool och få lite smått och gott tror jag! Tror det håller på från klockan sex till nio också så det blir ett långt pass! Fast det är ju bara testa på så man blir nog inte så trött kanske?



Längtar absolut inte till imorn heller. Har världens jobbigaste, eller tråkigaste skoldag och sen ska jag vara kvar i stan och jobba på kvällen.. Men jag ska försöka vara positiv! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0