091106

Hej bloggen!

Nu blev jag riktigt glad när jag loggade in och såg att ni har kommenterat mycket när jag varit borta! Kommentarer uppskattas riktigt mycket faktiskt! Kan ju berätta lite kort om gårdagen eftersom det inte blev något inlägg direkt. Dagen började på Martins Parfym där Farao från Dior var och sminkade Bergh. Så vi fick lite tips och inspiration men även ett gott skatt vill jag lova! Resten av dagen sminkade vi varandra i skolan och då sminkade vi dramatiska sminkningar och fick använda strasstenar och sånt vilket var jättekul! Sen efter skolan så jobbade jag som jag kommer göra varje torsdag i fortsättningen.

Idag vaknade jag precis så att jag hann med bussen. Jag sov nästan på vägen till bussen tror jag eller mina ögon gick i alla fall inte öppna ordentligt, haha. Sen när jag kom till skolan så började det med bad i sundsta badhus och simma 40 längder med fem olika klasser i bassängen! Det var kaos! Några spelade vattenpolo, vi simmade runt, några skulle dyka och ja några simmade till och med emot strömmen. Men vi fixade det men med ett antal sparkar i magen ;)

Nu ska jag faktiskt sätta mig och plugga på en fredag! Har ju en filmanalys som ska vara inlämnad efter helgen och sen ett arbete om ADHD att göra.. Det var riktigt tur att vi fick byta provdag på samhällen för annars hade jag nog inte fixat det.




Önska mig lycka till med filmanalysen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0