091108

Godmorgon! Idag är det söndag och inte vilodag utan idag är det arbetsdag. Jag känner verkligen hur tungt det känns men så fort jag kommer dit så är det oftast värt det. Eller mest värt är det nog när lönen kommer, haha. Men jag ska inte klaga för att jag ska jobba idag. Jag har faktiskt inget bättre för mig så då kan jag ju lika gärna jobba och tjäna lite pengar!

Gick upp ganska tidigt idag också för att jag trodde att jag var tvungen att ta bussen in. Men när jag kom upp säger mamma att hon kan skjutsa in mig så nu har jag lite extra tid på mig innan jag måste åka. Då kan jag ta det lite lugnt ett tag och även hinna med att städa mitt rum. Men först ska jag ta på mig kläder och göra mig iordning!

Får ju inte glömma bort att det är fars dag heller! Grattis pappa! :)



nyvaken ;)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0