091110

Godmorgon! Gud vad skönt med sovmorgon och en ledig dag. Vi har ju nämligen resursdag idag och eftersom jag har varit så duktig så har jag inte kommit efter med något så därför kan jag vara hemma och jobba med lite annat. Jag ska bland annat skriva en uppgift som handlar om ADHD, men den är jag nästan klar med och sen har vi en annan uppgift i engelskan som är jättesvår! Vi ska skriva om något som har förändrat ens liv.. Och jag som är så bra på att skriva på engelska också..

Ska försöka ta tag i det här så jag är klar med det och sen har jag lust att gå ut och gå faktiskt. Synd att inte solen skiner bara. Men jag ska väl inte klaga för det regnar ju inte.



nyvaken med morgonfrisyr!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0