091118

Hejhej! Kom hem för en stund sen och har nu krupit ner i sängen under täcket med datorn och naturkunskapsboken framför mig. Vi får hoppas att jag orkar öppna den idag men jag lovar inget. Idag hade vi halva dagen med "vanliga" ämnen och sen yrkesämnen med Anna då vi skulle testa att sminka oss efter vår stilikon. Sminkade mig då efter en bild som hon hade skrivit ut men den bilden hade inte jag valt om jag hade fått välja själv så jag skaffar mig nog en annan bild till slutuppgiften då vi ska styla om oss helt med kläder, smink och frisyr. Så här blev resultatet i alla fall. Väldigt enkel makeup.



Visst ser man lite "porslinsliknande" ut! Och blixten gör så jag ser en aning blekare ut även om jag är väldigt blek nu ändå men, haha. Mycket highlight i denna makupen kan jag väl tillägga ;) Använde en ljus ögonskugga till det och visst syns det ett litet glitter under ögat som trillat ner?

Gick även på stan en stund med Berghage och så köpte jag mig ett par skor som jag känner att jag vill lämna tillbaka redan! Haha, kanske var det ett impulsköp ändå bara för att jag är i ett desperat behov av stövlar!



finns annars kvar om någon vill köpa, stl 36, ej använda :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är finast elin! :D<333

2009-11-18 @ 21:19:39
Postat av: josefine

fförrästen, tkr du får sminka mig innan fotbollsavslutningen! :D<3

2009-11-18 @ 21:21:03
Postat av: Elin

svar: klart jag kan göra det gumman! :D

2009-11-18 @ 23:36:11
URL: http://eelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0