091122

Hej bloggen, denna dagen har varit lite knepig och nu undrar ni säkert varför inte jag är på jobbet. Men sanningen är den att jag inte mådde mitt bästa imorse och kände att naturprovet imorgon fick gå före. Så därför ringde jag och sjukanmälde mig och stannade hemma för att plugga. Inte för att något vill fasta i mitt huvud just nu, allt känns så segt och det beror mycket på vädret! Skulle jag inte gått i skolan nu och haft alla mina underbara vänner här hemma så hade jag flyttat långt härifrån för längesen, jag hatar när det går mot mörkare tider. För visst blir man deprimerad?

Haha, usch vilket hemskt inlägg låter som att jag ska gå och dö snart men så är inte fallet men ibland är man inte på topp! Man har väl sig själv att tacka antar jag..

Hoppas alla ni söta läsare är på lite bättre humör än mig i alla fall! Jag lovar er att min positiva inställning kommer tillbaka, men idag orkar jag inte och ibland kan det nog vara bra att ha sånna här dagar.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0