091127

Hejhej! Idag är det fredag och redan helg! Veckan har gått otroligt fort och det beror nog på att det har hänt så mycket. Igår hade vi ju yrkesämnen hela dagen och hann med ganska mycket. Ett ordentligt klassråd med riktigt viktiga saker, sen beställning av smink och jag som inte riktigt älskar collistars skuggor höll mig till den otroligt snygga glitterasken med solpuder i! Halva nöjet var ju att bara titta på den fina förpackningen! Sen köpte jag mig ett mörklila nagellack också.

Efter skolan sprang jag iväg och köpte mig ett par stövlar som jag verkligen tycker är assnygga men fortfarande lite osäker eftersom plånboken tog så mycket stryk. Sen fick jag ju reda på när jag betalade att det inte var äkta läder och då blev jag fundersam på vad det var som kostade så mycket på dom. Lite konstigt.. Jobbade ju även på eftermiddagen och det var väl hela torsdagen.

Idag däremot hade vi idrott på morgonen och sen lite planering av nobeldagen, sen hade vi fackteckning med Anna och då designade vi egna kläder på små "klippdockor". Var riktigt kul faktiskt!

Har varit hemma hos Jocke fram tills nu men nu på kvällen tvingade jag iväg honom på grabbkväll! Haha, inte ofta man tvingar iväg honom så där men han behövde det! Ska ju ändå upp och jobba imorn så jag lär ju inte vara den socialaste ikväll. Idol blir det för min del, och godis fast det har jag nästan ätit upp redan..

Ska ge mina brudar ett litet gott skratt såhär inför helgen.. Förlåt för dålig humor!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0