091116

Hej jag försökte mig faktiskt på mobilbloggning förut när jag satt och pluggade men märkte nu att det inte kom fram konstigt nog. Jag skulle i alla fall berätta att jag levde och att jag satt djupt nersjunken i samhällspapprena. Jag kan alla instuderingsfrågor nu och jag tror det var det man skulle kunna för att kunna provet helt enkelt. Får hoppas att allt annat som står i häftet inte kommer med, för det har vi väl inte gått igenom ens va?

Har hänt ganska mycket här hemma också. För det första har syrran färgat håret rött! Och då menar jag inte brunrött utan eldrött! Hon hade ju tidigare blont hår men vågade sig nu på rött eftersom hon faktiskt är en liten rödtott som orginal. Modigt syrran och snyggt blev det!

Sen har jag även sminkat Jocke! Hahahah, jag tvingade ner honom ner i en stol och med ett antal protester gick det till slut, men sminkade ju bara i ansiktet så enligt mig såg man inget förutom att han var slät i ansiktet!

Ska hjälpa han att tvätta sig nu också och sen fortsätta att plugga lite, sen blir det ju paradise hotel! Vilken succé! Förnedrings-TV på högsta nivå och jag gillar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0