091109

Hej bloggen! Nu är jag hemma efter en sen skoldag. Lång kan jag ju inte säga att den var eftersom jag råkade försova mig imorse och därför började min dag klockan ett med "rockpojken" som jag redan sett! Och de flesta tyckte den var lite konstig och det tyckte jag med även om det var ett bra budskap.

Vi har ju även fått våra skolkort idag. Så titta vilken vacker klass jag går i! Hvstil2,  I love you ♥



Och så här blev mitt enskilda kort som blev så jäkla mycket bättre än förra året ;) Jag kan ju nästan hålla med om att jag blev snygg, hahahha !



Haha okej man ser aldrig ut som man gör i verkligheten på skolkort! När jag ser mig i spegeln ser jag absolut inte ut sådär.. Visst är det konstigt?

Kommentarer
Postat av: Jujja

Så underbart vacker! Puss på dig & hela stiltvåan<3

2009-11-10 @ 10:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0