fel tid!

Märkte just nu att jag var en timme fel i tiden! Trodde klockan var tio så jag satte mig framför tv:n och slog på sexan för att se mitt älskade paradise hotel och så inser jag att klockan är elva! WHAT? Hur kan jag vara en timme fel?

Kanske för att jag har spenderat två och en halv timme i ett badhus kanske? Jo kanske för jag är så otroligt trött. Vi simmade först 40 längder och sen var vi med på vattengympan och jäklar vad folk det var! Halva bassängen var proppad med folk, var nästan så att man simmade på varandra!

Är väldigt utsliten nu och ska bli skönt att få sova faktiskt, tyvärr får jag sova ensam inatt men jag överlever nog. Får sova lite längre imorn också eftersom jag ska tillbaka till växtriket och göra ansiktsmålningar på barnen igen och denna gången hoppas vi på större barn och det tro jag det kommer. Sen på eftermiddagen/kvällen ska jag in till stan och jobba som vanligt.

Men nu ska jag göra mig iordning för sängen och sen sova! Puss&godnatt


Okej, okej idiotförklara mig nu allihop :D Har fått förklarat för mig av flera stycken att paradise hotel började nio idag, men hur fan ska man kunna ha koll? :D Det sänds på konstiga dagar och inte på samma tid, inte konstigt att jag inte hänger med? hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte den enda som inte visste att det började nio:D haha! Saknade dig i skolan stupman<3:)

2009-11-19 @ 18:07:44
Postat av: desirré

det var jag som skrev det ;D

2009-11-19 @ 18:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0