lyckorus

Hej nu har jag kommit hem från jobbet. Kom ju hem tidigare idag eftersom pappa och brorsan var på hockey så jag kunde åka med dom hem som tur var. Kan ju även berätta att jag är på riktigt bra humör. Allt har gått som jag vill idag! Jag kände mig lite hängig imorse och trodde att jag skulle bli sjuk, var faktiskt riktigt svimfärdig men det var bara bita ihop och det är jag glad över nu. Skolan var ju inte så jättejobbig eftersom vi inte hade någon lärare så ärligt talat lallade vi bara runt och slutade runt halv ett. Följde då med Julia hem och båda två somnade så gott, jag i soffan och hon i fotöljen! Vi var helt enkelt helt slut och det är väl ett resultat av sprutan antar jag.

Kan ju även berätta att jag noppade Mias (min samhällslärare) ögonbryn på skolan och som tack för hjälpen fick jag en påse med twix! Haha, tack det gjorde min dag lite bättre ;) Sen gjorde ju Julia min dag bättre också, alltid mysigt att vara med dig gumman! Sen gick jobbet väldigt bra och fick mycket beröm! Riktigt grym var jag tydligen men vet inte om jag kan hålla med om det men jag fick i alla fall sitta och ringa på en rolig lista där de flesta köpte! Och det är aldrig fel.

Sen finns det ju alltid vissa folk man kan skratta åt och som gör en på bättre humör, tack!

Dagens:



dålig bild, men älskar lite färg på skuggorna och idag fick det bli grönt!

Kommentarer
Postat av: Jujja

<3

2009-11-13 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0