vinst för boltic

Nu har jag precis kommit innanför dörren. Är lite halvfrusen så sitter med ganska mycket kläder på mig. Det roliga var ju att vi trodde att matchen började kvart över ett som alla Slottsbrons matcher gjorde men matchen började ju halv tre så vi var där i god tid kan man säga! Blev en liten fika och en tripp in på Lecab och dreglade över bilar,hehe.

Matchen blev i alla fall 8-4 till boltic. Skönt att börja med en vinst! Det är ju även så härligt att se på bandy. Det är alltid en så bra stämning. I alla fall på bolticmatcherna med boltic blues som hejar på. Bandy kan nog vara den mest roliga sporten att titta på faktiskt. Det är mycket mer underhållande än att se på fotboll ärligt talat.

Jag, Emma, Andreas och Jocke hade ju tänkt gå på bio ikväll också men eftersom vi alltid kommer på det så sent så är det ju fullbokat. Så det lär ju bli en mysig hemmakväll idag igen. Det blir ju inte så sent eftersom jag ska upp och jobba imorgon.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0