091018

Godmorgon! Idag sov jag riktigt länge, vaknade för en timme sen ungefär, haha. Men det är skönt det. Blev inte så jättesent igår ändå, var hemma kvart över tolv ungefär och gick och la mig och sov så fort jag kom hem. Det var i alla fall riktigt mysigt hos Sara och riktigt trevligt att träffa alla igen. Det blev väldigt mycket snack om helt sjuka minnen vi har tillsammans! Och mer ska det bli! Och angående utlandsresan så har vi bestämt resmål nu och det blir antagligen Cypern och Ayia Napa!! Det låter helt perfekt ska ni veta.. Det bästa är ju att Sara känner en resesäljare som hjälper oss (hennes morbror är det till och med tror jag).

Och ni kan väl bara gissa vad jag gör nu va ?! Haha, just de jag pluggar! Men det är sista dagen nu som tur är.. Imorgon är det över och det ska bli skönt! Får bara hoppas på att jag kan det perfekt ikväll då.

Jag ska faktiskt inte bara plugga idag utan åka och titta på en hockeymatch sen också. Kan ju inte sitta och plugga hela dagen utan måste göra något emellanåt..

Okej, det var en liten uppdatering i alla fall.. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0