091030

Godmorgon! Blev aldrig något inlägg igår efter jobbet för jag mådde verkligen skit. Det gjorde jag i och för sig den sista timmen av jobbet  också. Var helt yr konstigt nog och hade världens huvudvärk som jag hade resten av kvällen och därför så gick jag och la mig och sov det första jag gjorde när jag kom hem. Men idag mår jag bättre som tur är!

Har nyss gått upp ur sängen och ska börja göra mig i ordning lite. Ska nämligen åka in till stan med Josse och Sara för att fixa det sista inför maskeradfesten imorn. Sen ikväll ska jag ju på bio med Jocke också. Vi har ju inte riktigt bestämt vad vi ska se än men det lutar åt bröllopsfotografen. Någon som sett den ?

Är riktigt laddad inför imorgon också, kul med maskerad! Men jag tänker inte avslöja vad jag ska va..

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0