4 kilometer

Då var jag hemma igen efter springturen! Kollade upp sträckan och det var exakt 4 km jag sprang, vilket kändes väldigt skönt att börja med nu när jag måste bygga upp konditionen igen. Haha, ni skulle hört vad jag flåsade!! Tog ca 20 minuter i alla fall.. Perfekt sträcka att springa egentligen eftersom man inte hinner tröttna. Annars tröttnar jag ofta när jag är ute och springer och börjar gå istället men det gjorde jag inte idag! Stor applåd till mig? Tackar :D



Nu ska jag hoppa in i duschen, blir nog en ansiktsmask nu när jag har varit så duktig. Men håret får vänta tills ikväll, har ju en träning till kvar!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: lina

duktig elin!!!!!!

2009-10-19 @ 15:05:35
URL: http://linalinden.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0