finnar och skolkort - no big deal ..

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och idag lyxade jag till det lite extra med en ansiktsmask. Tyckte det kändes skönt eftersom jag åkte iväg och solade förut.. Och denna gången solade jag inte bara för att få lite färg utan för att försöka torka ut alla jävla finnar som helt plötsligt ploppar upp överallt i ansiktet! Märks att det börjar gå mot vintern eller så är det väl som syrran säger, att jag kommit in i puberteten nu! Tror dock på det första alternativet men ;) haha

Imorgon så ska jag stanna kvar i stan med Lina och Julia och använda våran lunchkupong vi fick på tjejkvällen så därför håller jag på att packa med mig lite grejer. Måste ju bestämma ganska mycket eftersom vi tar skolkort på torsdag . Och jag HATAR skolkort! Man blir alltid så hemsk.. Men skitsamma, man får väl bjuda på sig själv? Men tror jag har packat ner det som behövs nu, är inte så mycket egentligen och om jag har glömt något så finns det alltid hos Lina eller Julia. Skönt va!

Tänkte nu bjuda på några kort som jag hittade på datorn! VARNING FÖR GAMLA BILDER!







Detta är bilder från när vi var på spinneriet på studiebesök. Titta vad söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0