fira med pizza

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och sitter och luktar på migg nytvättade hår! Hihi, inte riktigt men nästan. Jag förstår inte att hår kan lukta så gott! Jag är nog inte ensam om att tycka det heller ? Så länge det är rent så är det gott.. Inte direkt så gott att snosa ner näsan i smutsigt hår, nej usch nej..

Det som återstår på schemat idag är pizza. Haha de ni! Pizza på en onsdag är det inte alla som får. Men anledningen till detta är ju att syrran har fått jobb så mamma vill fira lite extra och tog den enkla utvägen och beställa pizza. Men jag klagar inte!

Längtar så till på fredag när vi ska dra till torsby! Det kommer bli galet, det känner jag på mig ;) (Som om det inte brukar bli det annars, hehe..)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

mamma jobbar kväll, vi firade med donken;)/ vikanb

2009-10-07 @ 21:29:13
Postat av: pöö

snosa i du vet vems hår;) nammnamm eller dammdamm.. löve:D

2009-10-07 @ 21:54:29
URL: http://vhallberg.blogg.se/
Postat av: lina :D

hahahah dammsugarns hår skulle va gött å gosa med! HAHA

2009-10-07 @ 22:56:23
URL: http://linalinden.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0