frissigt hår :S

Idag i skolan har vi haft produktinfo och det var riktigt intressant! Sist vi hade det i ettan var det lite för mycket produkter på samma gång så då fastnade inte så mycket men nu förstod man(ett år äldre och ett år klokare kanske?) ! Efter informationen fick vi testa produkterna och eftersom mitt hår har självfall så testade vi de produkterna för lockigt hår. Men som ni vet så har jag inte så ofta helt lockigt eftersom mitt hår inte kan torka lockigt! Vi gjorde allt vi kunde idag med rätt produkter och fönade med tratt men ändå blev mitt hår riktigt frissigt.. Såg ut som ett troll eller va det kanske ett lejon? Men Desireé var iaf så duktig och fixade det ändå så tillslut blev det platt och snyggt! Något fel är det på håret mitt det är något som är säkert men jag skulle ändå inte byta ut det mot något annat för jag älskar det som det som det är :)

Efter skolan blev det en liten tripp på stan och hittade en outfit för imorgon! En lila sammetsklänning från Bik Bok som var assnygg! Längtar som en idiot till imorgon ska ni veta. JAG ÄR TAGGAD! Och det hoppas jag ni andra också är :D

Nu blir det gossip girl, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0