idolmys med familjen

Nu har jag precis tittat klart på idol, tvnöjet på fredagarna.. Åt mat med nästan hela familjen samtidigt också och det var riktigt mysigt! Skulle egentligen träffat Josse nu ikväll men hon var sliten efter sin tripp till ullared så ska träffa henne på söndag istället. Så därför sitter jag helt ensam just nu, inte många man kan höra av sig till nu som är lediga direkt..

Men det gör inget eftersom jag fortfarande inte städat klart mitt rum :S Jag har typ plockat upp en sak sen gjort en annan sak, sen plockat lite igen och sen gjort något annat igen så det går sakta. Jag har i alla fall dammat överallt och jag kan bara säga att hade en dammallergiker gått in i mitt rum innan jag städade så hade den dött!

Och jag förstår mig verkligen inte på mobiler heller.. Jag har alltid kunnat stoppa in USB-kabeln i mobilen och sen i datorn och så har det automatiskt kommit upp en ruta om man vill överföra bilder men nu står det att enheten är okänd :S Någon som är lite mer teknisk än mig kanske och vet hur man ska göra ? Måste jag leta upp en skiva och installera kanske ? Väldigt tacksam för svar!

Imorgon ska jag och mamma åka in till karlstad för lite shopping! Ska försöka hitta mig en ny jacka och lite nya höstkläder.. Känner att jag inte har några kläder alls, och det vet jag exakt vad det beror på också. Helt fel färger till exempel ;) Och då trivs man inte, även om plagget är ursnyggt!

Hoppas ni har en mysig fredagskväll! Puss&kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

så har det varit för mig med, alltså det där med kabeln. Men sen så fick jag en ny mobil och var faktiskt tvungen att installera en skiva för att den skulle hitta rätt. Det brukar följa med i själva mobilpaketet.

2009-10-03 @ 18:58:10
Postat av: elin

okej, jo jag antog nästan det :P men har ju lånat telefonen av en kompis, får höra med henne isf :D tack iaf!

2009-10-03 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0