lockigt hår snabbt

Så där nu har jag gjort mig klar för kvällen och jag ser att klockan har blivit mycket! Jag som hade tänkt mig att vara i sängen och sova klockan tio.. Bara för att jag alltid är så trött på mornarna men det är svårt att lägga sig i tid faktiskt.

Har precis gjort inbakade flätor också. Tänkte köra på lockigt hår imorgon för en gångs skull! Och hemligheten för att det ska se äkta ut är att göra tre flätor. En varsin på sidorna och en där bak. Då slipper man den där benan där bak också.. Sedan är det bara att fylla på med trippeltången på de ställena man tycker det är dåliga lockar, alltså oftast i överhåret! Sen ser det ut som du har tripplat hela håret.. Smart va? Och det går mycket fortare! Kanske för att jag har så tjockt hår också, hehe..

Kan ju bara tillägga att detta kanske inte funkar på er med tunnare hår. Mitt hår är ju så tjockt, så därför blir även lockarna lite större eftersom flätorna automatiskt är ganska tjocka.





det traditionella mittbenan har även kommit tillbaka igen! vi får väl se hur länge jag vill ha den denna gången :D


hihi, nu fick ni er ett litet smygtips så här sent på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0