nu har man övningskört igen

Hej igen! Kvällen bestod av övningskörning idag faktiskt. Mamma tyckte vi var tvugna att ta tag i det en gång för alla så vi tog oss en sväng. Och vi hann träna på backning, parkering, start och stopp och lite start i backe och det gick jättebra! Sen åkte jag ju såklart runt lite på vägarna och så fort det kommer någon man känner bakom sig så får man kärringstopp! Visst är det typiskt..

Orkade inte åka hem efter det heller så åkte upp till ishallen  och va lite social med Josse det sista av matchen och nu sitter jag här framför datorn igen. Håller på att måla naglarna samtidigt som jag ser på bourne ultimatum.. Ganska passande att den filmen gick nu när jag har sett de två första filmerna. Alla tre filmerna är riktigt bra så de rekommenderas.

Imorgon har vi bara individuellt val på morgonen så när jag slutar ska jag och josse åka direkt till gymmet för att träna lite och sedan på kvällen ska vi gå på medelgympa! Det såg skitkul ut förra måndagen så får se hur kul det är i verkligheten.

Vi hörs mer imorn! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mia awiee

Jag säljer kameran för 500:-

2009-10-04 @ 23:36:07
URL: http://bloggarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0