nytt i garderoben





Kavaj från HM, 299 :-



Tunika från HM, 249:- (det syns inte på bilden men den är mörkgrön, och denna delar jag faktiskt med mamma eftersom båda ville ha den. Smart va?)



Polo från vero moda, 79:- (ett riktigt kap för en sån mysig tröja!)



Jacka från Vila, 299:- (extrapris just idag (Y))



Och vanliga ribbstickade strumpbyxor från gina tricot, perfekt nu på hösten !

-

Är riktigt nöjd med allt jag köpt idag och vet att det kommer användas flitigt! Nu är det skor som behövs ;)

Kommentarer
Postat av: lina

såå tjusigt elin! :D

2009-10-04 @ 12:49:34
URL: http://linalinden.bubbleroom.se
Postat av: Sara

Nämen, En sån jacka som jag har ;) Dock fick jag köpa min till fulltpris.. :D<3

2009-10-05 @ 12:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0