nyvaken

Fy fan vad jag somnade! Somnade nästan direkt efter jag hade skrivit förra inlägget och vaknade nu! Men skönt kan jag lova er att det va.. Fick även ett sms under tiden jag sov om att Josse inte kunde följa med och träna, men vilken tur då att syrran kunde så jag slapp bli själv.

Känner mig helt borta just nu eftersom jag är ganska nyvaken, men ska pigga upp mig genom att äta ett litet mellanmål nu och sedan tvätta bort sminket och skölja kallt vatten i ansiktet så jag vaknar till ordentligt. Bara så ni vet så hatar jag att träna med smink i ansiktet, det kliar så förbannat! Någon som har samma problem kanske ?




Kommentarer
Postat av: Jonna

Måste säga att du är riktigt fin:)

2009-10-14 @ 22:40:54
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0