samtal

Fick nyss ett samtal från Karin på Makeupstore och fick lite information om bröllopsmässan som några ur klassen ska vara med på på lördag. Kommer bli riktigt spännande och vi kommer få ganska mycket fria tyglar sa hon men hon kommer såklart vara där och hjälpa oss. Sen så ska ju jag stanna kvar och jobba och hjälpa till i butiken på eftermiddagen och tydligen ska vi sitta på två stolar och sitta och berätta om smink för bröllop och så.. Herregud, hon litar verkligen på mig! Blev lite smått nervös men hon trodde att jag skulle klara det så.. Hihi, extrajobb är ju aldrig fel! Måste faktiskt skryta lite känns det som, för litar hon så mycket på mig så måste jag väl gjort ett bra intryck? :D



blev väldigt, väldigt sugen på att sminka nu bara för det!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den där sminkningen är så jäkla snygg! :) Tänk om man ändå kunde fixa sig så..

2009-10-22 @ 23:59:00
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0