träningsnarkomaner?

Ny vecka, måndag, psykologi, gym! Så har min dag sett ut hittills och mer kommer det bli. Har precis kommit hem och ätit mat, fick mammas underbara fläskfilégryta som jag älskar så nu är jag på bra humör! Ska strax ta bussen till Josefin igen och då ska vi ta oss en promenad och sola lite.. Vi kände oss lite för bleka om benen förut så det ska vi göra något åt nu. Sen ikväll ska jag , Josse och Sofia på medelgympa i badhuset! Är riktigt taggad faktiskt eftersom det såg så kul ut sist :D

Har precis gjort läxan inför onsdagen också. Att ta med en bild på en stilikon eller en bild på någon som man tycker har snygg klädstil. Och jag har ju ingen speciell "ikon" direkt men ska ta med några bilder på de i gossip girl. Jag dreglar ju över blairs kläder varje gång! Fast det är ju inte hon som klär sig själv i serien så därför är väl hennes stylist min ikon kanske ? haha..



Mums! ;)

vi hörs mer ikväll ! puss&kram


Kommentarer
Postat av: Mia awie

Det går utmärkt! Ska kolla upp det exakta priset med frakt så meddelar jag dig. Sen får vi komma överens om betalning.

Håller med dig om Gossip Girl-kläderna, så sjukt snygga jämt!!! :)

2009-10-05 @ 21:04:53
URL: http://bloggarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0