090923

Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Åkte dit nästan direkt efter skolan, eller jag han precis hem för att slänga i mig lite mat men direkt efter det bar det av till gymmet där jag mötte upp Josse. Och vi körde hårt! Är helt slut i mina små ben.. Det är väldigt kul att träna när vi har så mycket att prata om också, för det går faktiskt göra båda delarna och tiden går så mycket snabbare.

Vet ni vad jag ska göra nu då? FÄRGA MITT HÅR! Äntligen säger jag bara.. Folk säger att det inte syns men det vet jag att det gör, i vilket fall som helst så ser jag det så nu ska det bli en uppfräschning! Ska ju ha samma färg som sist jag färgade så blir ju ingen större förändring, men blir en aning mörkare nu i början.

Uppdaterar mer när mitt hår är klart lite senare ikväll! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är klar med engelskan, haha! ;) Och nej Elin, du har ingen utväxt!! :D

2009-09-23 @ 19:18:28
URL: http://sandrawivhammar.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0