090927

Godmorgon! Hur mår ni? Jag är helt utvilad nu efter att ha sovit ungefär hela dagen igår. Nej men nästan.. Blev en slappdag med pizza, film och godis och det är aldrig fel :D Idag är det dags för säsongens sista match och tyvärr så har vi inget att spela för längre men självklart så ska vi spela för att vinna!

Efter matchen ska vi äta pizza med hela laget som en liten avslutning. Pizza tre dagar i rad är väl inga fel? Hahah. Ibland får man faktiskt göra så. Sen efter det har jag inget planerat utan det blir nog bara att ta det lugnt och sen sova och börja ladda för psykologin imorgon! Hjälp mig, hahaha. Ni stilare vet vad jag snackar om ;)

Nej nu ska jag ta mig i kragen och gå upp ur sängen och äta lite frukost. Sen ska jag iväg till grums och se på fotboll med Josse och prata lite.. Ha det bra, puss&kram

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du ville vara med i min Miracle Touche-tävling!

Imorgon klockan 11.00 kommer vinnarna ligga uppe på min blogg.

Missa ej att kika in & se om det är just du!:)



Kram

2009-09-27 @ 19:54:26
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0