borta bra men hemma bäst, nja?



Hej bloggen nu är jag hemma efter min lilla övernattning i Karlstad. Blev att vi sov hos Lina istället men det var lika mysigt det!

Det var ju sista praktikdagen igår och kan sammanfatta det kort med att det var en underbar plats att vara på och att jag lätt kommer vara där igen! Fick med mig lite smått och gott hem också, några skuggor, ett läppglans och lite glitter som kommer användas flitigt!

Men i alla fall, åkte ju till Lina direkt efter praktiken och så cyklade vi och köpte oss lite godis som vi käkade till idol. Sen spelade vi yatzi och kort typ hela kvällen och jag som vanligt har så otur i spel (tur i kärlek eller?) så tror inte jag vann en enda gång. Sen när vi gick och la oss låg vi och pratade sent in på natten. Tror vi låg och pratade om ögonskuggor i nästan en timme och vi bestämde oss för att bli lite bättre att sminka oss lite till skolan när vi ändå går en sån linje. Tidigare har vi varit för lata tror jag! Haha.

Testade i alla fall en ny skugga nu imorse, en orange och som jag hade lite glitter över och det blev supersnyggt! Lagomt men ändå snyggt..

Så här blev det





okej det syns bättre i verkligheten! :D


Uppdaterar mer ikväll! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0