fartfylld helg

Hejhej! Denna helgen har varit fartfylld och rolig! Var ju i grums på lite fest igår och det var mycket trevligt. Hände en del roliga saker och kvällens roligaste igår var nog när Natalie tog på sig inlines och började åka runt och göra hockeystopp, tror aldrig jag har skrattat så mycket i hela mitt liv. Idag däremot har jag spelat match, och vi vann med 5-1!! Fattar ni ? Det gör inte jag. Och vi vann mot Deje som ligger tvåa i tabellen också. Det är som vi skämtade om förra helgen. Vi ligger i en serie för lågt helt enkelt! Haha, nej då men vi spelar bättre mot bättre motstånd, så är det bara.

Just nu har jag nyss tittat klart på Slumdog Millionare med brorsan och den var faktiskt bra. Lite knepig i början men i slutet förstod man. Just nu är jag väldigt trött och tänker därför gå och lägga mig tidigt. På en lördag liksom! Men är man sliten så är man.

Ha det bäst! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Festen i grums låter väldigt rolig :) Haha.



Haft en bra lördag annars?

2009-09-13 @ 00:07:46
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0