fullspäckad vecka

Hej! Nu har det varit riktigt dålig uppdatering här men hoppas inte ni har blivit för besvikna för det. Har ju varit fullt upp denna veckan då jag jobbar eller har praktik 10-19, och kommer hem jättesent och är jättetrött så jag går oftast och lägger mig nästan direkt. Både idag och igår så har jag varit ensam med Karins (butikschefen) mamma, som inte kan något om smink så jag har varit den som fått tagit hand om alla kunder och det har varit jättekul! Idag har jag till och med fått stått själv i butiken en och en halv timme, tänk vilket förtroende jag har fått!

Blev ganska rörd imorse när Karins mamma sa vad nöjd hon var med mig och berättade att jag var väldigt lättlärd och uppmärksam på både de tekniska sakerna och kundernas önskemål och det kändes riktigt bra att få beröm..

Imorgon är ju sista dagen för denna veckan och då hoppas jag att jag kan berätta lite mer om vad jag har gjort.. Inte lätt att hinna med allt förstår ni!

Hoppas ni haft en bra veckan hittills! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0