Godnatt bloggen!

Matchen förut gick väldigt dåligt, men så är det väl när man spelar mot serieledarna. Vi hade även helt nytt lag så vi sprang runt på uppvärmningen och kunde inte ens varandras namn så det kändes ju bra, not..

Blev lite mys och OC tittande hos Josse efter matchen men nu är jag hemma igen och ska sova. Kommer bli ännu en jobbig vecka nu, men även rolig. Tycker faktiskt det är kul på praktiken, även om det tar på mina krafter. Ska även bli skönt att komma tillbaka till skolan igen sen efter praktiken och få in skolrutinerna!

Sov gott! Puss&kram ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du klagar alltid på något när ni förlorar! ;-D ibland kanske ni är sämre!

2009-09-15 @ 11:29:36
Postat av: Anonym

där håller jag med faktiskt. ibland får man bara inse och acceptera sin brister och att man inte håller måttet... bara det är en styrka elin! :)

2009-09-15 @ 21:22:11
Postat av: Anonym

där håller jag med faktiskt. ibland får man bara inse och acceptera sin brister och att man inte håller måttet... bara det är en styrka elin! :)

2009-09-15 @ 21:23:43
Postat av: elin

Jag vet att jag alltid klagar ;) haha, men man ska aldrig erkänna att man är sämre! :D Jag tror stenhårt på att om vi tränar och spelar bra så kan vi vinna mot nästan vilket lag som helst ;) (okej, nu överdrev jag!)

2009-09-15 @ 22:33:07
Postat av: Anonym

haha ja, om alla tränar sten hårt kan vel alla vinna? :-p ni har förlorat rätt mycket nu. ;-) & nu kommer vel ännu ett klagomål! :-D hahaha

2009-09-16 @ 19:14:39
Postat av: elin

hehe, nej då det gör det inte :D ja det har vi ! men man får väl tycka och tänka hur man vill om det, alla har egna åsikter :)

2009-09-17 @ 20:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0