godnatt !

Tittade klart på kändisdjungeln också, och jag måste ju fråga varför heter det kändisdjungeln? Jag känner knappast igen någon kändis. Fick veta att Pippi är med och man såg faktiskt på henne att det var hon även om hon var så gammal. Sen är det väl tre till jag känner igen.. Äckligt va det i alla fall att se Rafael dricka det där, det vände sig till och med i magen på mig ska ni veta! Kul att titta på när någon spyr? Nej vet ni vad, jag har bättre saker att göra!

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, i en nybäddad säng! Underbart! Bjuder på lite egobilder nu, för imorgon kommer ni inte höra mycket av mig för då ska jag till Julia och mysa!









Hur mysigt ser det inte ut att krypa ner i min säng nu ? ;)

Puss&godnatt sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0